Lipsa de informare a românilor face ca veniturile caselor de pariuri să fie tot mai mari
În ciuda faptului că fenomenul pariurilor este într-o continuă creștere în România, marea majoritate a consumatorilor de jocuri de noroc tratează această activitate ca pe o simplă distracție și nu pun accentual pe informație.
Față de anii 90 acum este posibilitatea de a te informa despre meciuri și evenimentele sportive, statistici de pe orice produs electronic, telefon, tablet, calculator sau televizor.
Cădar Marius, fondatorul comunității pariorilor din România, PariuriX.com, a realizat în această toamnă un sondaj interesant, în care a analizat practicile pariorilor autohtoni. Aproximativ 5000 de pariori au completat chestionarul care i-a avut ca țintă pe membrii comunității și pe urmăritorii lui Marius Cadar de pe rețelele de socializare.
Timp de analiză
Aproximativ 10% dintre pariori nu analizează meciurile înainte de a paria pe ele, în timp ce aproximativ 58% dintre cei care mizează sume pe meciuri, alocă numai câteva minute pentru acest proces. În mod practic, acest lucru nu face altceva decat să releve faptul că peste doua treimi, adica 68% dintre pasionați, joacă mai mult la noroc și nu tratează această activitate altfel decât pe oricare alt hobby.
Evidența… care evidență?
Lipsa de interes în ceea ce privește analiza partidelor pe care mizează cei mai mulți dintre pariori este în cele mai multe cazuri, combinata și cu lipsa unei evidențe financiare. Acest lucru este recunoscut de 77% dintre respondenți, care au spus ca nu au un jurnal și nu se preocupa de urmărirea rezultatelor într-o formulă statistică.
Lipsa de strategie și aglomerarea de evenimente pe un bilet!
Un alt fapt deosebit de interesant este acela ca 69% dintre cei interesati de pariuri nu iși bazează alegerile pe o anumita strategie sau o metoda anume și nu mai puțin de 89% dintre jucători mizeaza pe bilet cu mai multe meciuri în speranța unui câștig mare cu cheltuială cât mai mica. Însa cel mai relevant este convingerea celor mai multi dintre pariori in ceea ce priveste fundamentul succesului în pariuri: 58% dintre respondenți cred că norocul stă la baza câștigului, ignorând factorul statistică.
Aceasta sumă de raspunsuri formulate de cei interesati de fenomen nu face altceva decât sa ne confirme parerea conturată vizavi de jucatorii români, și anume: în România, pariurile sunt doar un hobby pentru marea majoritate a celor care pun bilete.
Sub 10% dintre cei care interactionează cu pariurile se străduiesc să învingă casele de pariuri și să încerce o strategie care să ii faca sa realizeze profit pe termen lung. Numai 7% își alocă mai mult de 60 de minute pentru analizarea unei partide, iar acest lucru spune multe despre situația pasionaților de jocuri de noroc din România.